Alla inlägg under juni 2014

Av tekinkasmakeup - 29 juni 2014 17:10

Hejsan! Jag kommer åka in till STHLM imorron. Jag kommer först vara på min mammas jobb. (Hon jobbar i Stockholm) Sedan vid lunch kommer vi åka och shoppa. Jag kommer titta in på Hollister,VS, Face Stockholm. Aja nu håller min mobil på att ladda ur. Puss och kram / Tora

Av tekinkasmakeup - 28 juni 2014 14:07

Hej hej! Här kommer första mode-aktiva saken. Jag har köpt två saker på Cubus. Den första är en långärmad genomskinlig tröja med rutigt mönster. Den andra är ett vitt linne. Det vita linnet ska man ha under tröjan. Under ser ni när jag har på mig dem.

Igga bakgrunden.....

Av tekinkasmakeup - 28 juni 2014 08:09

Hej och godmorron. Idag ska jag på bio med syrran. Skulle sett Maleficent men min syrra kan ej engelska så det fick bli Rio 2. Suck.... Aja man får väl tåla det. Kanske att man går med en kompis. Kommer upp flera inlägg. Adjös/Tora

Av tekinkasmakeup - 27 juni 2014 22:48

Hej och godnatt. Imorron ska jag på bio med syrran. Skulle sett Maleficent men min syrra kan ej engelska så det fick bli Rio 2. Suck.... Aja man får väl tåla det. Kanske att man går med en kompis. Godnatt/ Tora

Av tekinkasmakeup - 27 juni 2014 18:45

Hej och tjena! Jag tänker lägga upp en video när jag dansar harlem shake......OM jag får 15 besökare tills på lördag. Tipsa era vänner och så ser ni harlem shake... Puss och kram Tora

Av tekinkasmakeup - 27 juni 2014 16:52

Hej?? Jag kommer vara på middag under kvällen. Kommer kanske up något?? Aja puss och kram/ Tora??

Av tekinkasmakeup - 27 juni 2014 14:19

Hej! Jag tänkte lägga upp ett "Vem är bäst" test på mascaror. Den första mascararn är: Aco volume mascara.   Bedömme: Denna mascaran är inte klumpig alls och lätt att lägga på. Den ger fransarna volume och färg. Den får            utav 5. Bra gjort aco.

 

Nästa mascara är: Artdeco AIO (all in one) mascara.   Bedömme: Denna mascaran är klumpig och ger bara en sak av AIO:et. Den ger bara färg, mycket färg. Den ska alltså innehålla styling, volume, long-lasting. Den ger bara stylingen. Volume finns inte ens med. Den är verkligen inte long-lasting. Om man drar med handen över ögat efter 2 h efter att man lagt på den, så kletar det ut sig. Fransarna blir klumpiga och tunga.  En    av mig. Artdeco jag förväntatde mig bättre från ett dyrt företag.

 

Sista mascaran är clinique high impact mascara.   Bedömme: Denna mascaran är bra till en början men efter kanske några veckor blir den klumpig och tung att lägga på. Man känner att den tunger ner ögonfransarna mycket. Den får      av för att den är bra till en början. 

Jahapp vi har en vinnare, Aco volume mascara   Jag har alla dem mascarorna är min favvo är aco   Aja vi syns  PS. Ska jag skriva Tora elr Tekinka? DS. Svara i kommentarerna. Byebye äppelpaj så länge då  

Av tekinkasmakeup - 27 juni 2014 12:09

Hej! Jag har just skapat denna bloggen och hoppas ni gillar denna blogg   Puss och kram Tekinka.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att nästa inlägg ska handla om?
 Makeover
 Modevisning
 Hästar
 Skor
 Shopping
 Smink
 Hår
 Musik
 Test
 Get to now me better tag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards